Dotykovým nástěnkám ÁMOS vision se v roce 2019 dařilo
Za loňský rok digitální nástěnky ÁMOS vison dosáhly 1,1 milionu zobrazení, což jasně dokazuje vzestupnou tendenci ve využívání digitálního zařízení pro poskytování informací žákům, studentům, učitelům a vedení škol.
„Smysluplné spolupráce, zpětná vazba od ředitelů škol a výsledky reportů nás motivují k práci na vývoji našich nástěnek. Díky finanční podpoře našich sponzorů, spolupráci s významnými partnery a odbornými garanty, pro které je vzdělávání a osvěta mladé generace klíčová, můžeme přinášet do škol prospěšný obsah online formou, která je dětem vlastní,“ říká Richard Prajsler ze společnosti inpublic group, která systém digitálních nástěnek AMOS vision provozuje.
Od podzimu 2019 na školách funguje upgradovaná verze nástěnek s názvem ÁMOS 2.0. Vylepšený ÁMOS dostal nový design, nový obsah a dotykovou zónou s rozšířeným počtem tlačítek pro pohodlnější prohlížení. „Statistika zobrazení ve druhé polovině roku s přehledem potvrzuje, že tato novinka zvýšila u dětí zájem, a to je pro nás jasným signálem, že se ubíráme správným směrem,“ dodává Richard Prajsler.
Skvělé výsledky za rok 2019
Žáky a studenty loni nejvíce zaujaly vzdělávací hry (212 777 zhlédnutí), které plní dvě funkce najednou, a to edukativnía zábavnou. Následuje zobrazení užitečných informací ze života školy, včetně rozvrhů, suplování či jídelníčku.
Od října se nově objevuje integrované tlačítko a Poradna a Mapa krizové pomoci, které obsahuje stránky s kontakty na organizace poskytující mladé generaci pomoc v komplikovaných situacích. Ze statistiky vyplývá, že i tyto podpůrné stránky mají smysl a obsah této oblasti se bude dále rozvíjet.
Nedílnou součástí dotykových panelů ÁMOS vision jsou také zajímavé soutěže, rubrika Kam na školu a Kariéra, zpravodajství a novinky, které žáky a studenty baví, inspirují, a hlavně přináší užitečný a osvětový obsah.
Příloha ke stažení